חברות אנרגיה מתחדשת באיכות גבוהה מאת גל שופרוני

חברות אנרגיה מתחדשת באיכות גבוהה מאת גל שופרוני

התפתחויות בתעשיית האנרגיה המתחדשת עם גל שופרוני היום :

גל שופרוני, סמנכ”ל פיתוח עסקי ורגולציה של טראלייט ציין: “השמירה על האיזון בין צרכי החקלאות של מדינת ישראל מחד והעמידה ביעדי האנרגיות המתחדשות של המדינה מנגד, הביאה אותנו לקדמת הטכנולוגיה הסולארית וממצבת את ישראל כמובילה מחקרית בתחום שהולך ותופס תאוצה בכל רחבי העולם. עם הידע שטראלייט תרכוש בישראל, בין היתר באמצעות סדרת המחקרים האלו, בכוונתנו לפתח פעילות ייחודית בחו”ל”: גל שופרוני

החברות טראלייט ושנפ יפעלו לפרישה ארצית של מאות עמדות טעינה ציבוריות מהירות, עמדות טעינה לציי רכבים ומשרדים, ועמדות לבנייני מגורים משותפים. במסגרת השותפות, טראלייט תספק חשמל מאנרגיה סולארית וכן תפעל להקמת מתקני אגירה שיוקמו לצד עמדות הטעינה.

רני ליפשיץ, מנכ”ל טראלייט: “שיתוף הפעולה שלנו עם שנפ הוא הצעד הראשון בישראל המבשר על פתרון תנועה תחבורתית נקיה, כחלק ממהפכת הרכבים החשמליים בישראל שקורמת עור וגידים אל מול עינינו. טראלייט רואה עצמה כמובילה בתחום אספקת מעטפת השירותים השלמה ללקוחותיה – ייצור חשמל סולארי, אגירה וטעינת רכבים חשמליים. ייחודיות השותפות ביחס לחברות הפועלות כיום בענף, היא חלופה זולה וירוקה לטעינת רכבים חשמליים. לצד זאת, טראלייט ממשיכה בימים אלה בהקמת פרויקט התענך שהינו הפרויקט הסולארי הגדול ביותר בצפון בארץ, ולאחרונה חתמה על הסכם עם בנק לאומי למימון חלקו הראשון של הפרויקט וקיבלה גם אישור חיבור לחלקו השני”.

אורי רוזנשיין, מנכ”ל שנפ: “אנו מברכים על הקמת השותפות ומתכוונים לפעול למיצוי הפוטנציאל העסקי הרב הקיים כיום בתחום הרכבים החשמליים הצומח, זאת על בסיס הניסיון הנצבר של שנפ בתחום תכנון והקמה של מערכות טעינה מתקדמות, יחד עם היכולות של טראלייט בתחום ייצור חשמל נקי ואגירה. אנו רואים בפתרון זה חלק מהפתרונות שמציעה שנפ ללקוחותיה והעלאת הילוך מצידנו בתחום הפתרונות לרכבים החשמליים”.

טראלייט ושנפ משלבות ידיים בתחום הרכבים החשמליים. החברות עדכנו היום על קידום הקמת חברה משותפת שתוחזק בחלקים שווים ותפעל בתחום עמדות הטעינה לרכבים חשמליים. החברה המשותפת תיזום, תקים ותתפעל עמדות טעינה ציבוריות מהירות בפריסה ארצית, לרבות עמדות טעינה לציי רכבים ומשרדים, ועמדות לבנייני מגורים משותפים.

במסגרת הפעילות המשותפת, טראלייט תספק חשמל המופק מאנרגיה סולארית עבור עמדות הטעינה וכן תפעל להקמת מתקני אגירה אשר יוקמו לצד עמדות הטעינה, ושנפ, שלה פעילות קיימת בתחום, תפעל לאספקת הציוד הנדרש לצורך הקמת עמדות הטעינה, וכן תפעל להקמה, תפעול ותחזוקה שוטפת של עמדות הטעינה.

ברקע למגמה ההולכת וגדלה של מעבר לכלי רכב חשמליים, והצורך במתן מענה למגוון רחב של צרכי טעינה, השותפות תפעל לספק פתרונות טעינה החל מעמדות פרטיות ללקוחות ביתיים ועסקיים ועד לעמדות משותפות לחברות גדולות וציי רכבים. בנוסף, כלל לקוחות החברה המשותפת ייהנו מפריסה ארצית של עמדות טעינה מהירות על צירי תנועה מרכזיים ובמיקומים מרכזיים, וכן מתעריפי טעינה אטרקטיביים.

במסגרת השותפות החברות יביאו לידי ביטוי את החוזקות העסקיות שלהן – טראלייט תספק חשמל ירוק ומוזל לעמדות הטעינה כמחזיקה ברישיון אספקה מטעם רשות החשמל וכן תייצר גישה אל מיקומים אסטרטגים בזכות השותפות הבלעדית שלה עם תנועת המושבים בישראל, ושנפ תביא את הידע והניסיון שצברה בהקמת עמדות טעינה מכל סוגיהן לצד גישה נוחה ומהירה לציוד איכותי במחירים תחרותיים.

Comments are closed